Mõned meist on endiselt skeptilised facebookis oma toodete või teenuste reklaamimisest. Olete kindlasti teinud tasulist reklaami, kuid tulemused ei vasta ootustele.
Miks see võib nii olla?
1. Ära kasuta “võimenda postitust” nuppu.
See võib kõlada veidralt. Tõenaoliselt olete teinud läbi selle nupu tasulist reklaami, kuid tulemused ei vasta ootustele.
Nii saab Facebooki algoritm teie postitusele võimalikult palju kommentaare ja meeldimisi.
Kõlab hästi, kuid siiski võiksite sellest loobuma. Postitusi kommenteerivad inimesed ei ole ilmtingimata ostjad. Kui valite “võimenda postitust” suunatakse teie reklaam massiliselt kasutajatele, kellele meeldib kommenteerida või vajutada “meeldib” postitusele.
Soovitan teil kasutada Facebooki reklaamihaldurit. Meie kogemus põhjal saame öelda, et selline lähenemine aitab teil oma reklaami näidata inimestele, kes tõenaolisemalt on tootest/teenusest huvitatud.
2. Reklaami oma fännidele
Kõigepealt võiksite keskenduda oma facebooki fännidele, kuna nemad on kõige potentsiaalsemad kliendid.
Kohandatud vaates on võimalik märkida telefoninumbrid või e-postid, kellele reklaam edastatakse.
Uuringud on näidanud, et kohandatud reklaamis on potentsiaal toota kõrget ROI-d
3. Kasutage Facebooki graafilist otsingut (Facebook’s Graph Search)
See tööriist on väga võimas, millest paljud pole midagi kuulnud. Facebook otsingu abil saate leida inimesi, postitusi, lehti, mis on teie märksõnadega seotud. See on suurepärane võimalus leida oma reklaamidele rohkem sihtgruppe.
4. Sihtige sobiv sihtrühm
Üks viga, mis paljud tasulise reklaami puhul teevad on see, et püütakse jõuda oma reklaamiga võimalikult paljude inimesteni. Muidugi ei ole see täiesti vale, kuid see ei ole ka õige lähenemine.
Pidage meeles, igal reklaamil mille käivitate on eesmärk. See eesmärk peaks olema kooskõlas sihtrühma põhiväärtustega. Kui püüate näidata oma reklaami kõigile, siis kaotate reklaami eesmärgi.
Selle asemel, et näidata oma reklaami kõikidele inimestele, näidake õigele vaatajaskonnale.
5. Kasutage video reklaamina
Facebook’i jaoks on video tohutu tähtsusega. Kui te ei kasuta video oma Facebook’i uudisvoos, jätate ära võimaluse saada paremaid tulemusi.
Kui kasutate video, saate võrreldes teistega parema orgaanilise tulemuse.
Miks Facebook hindab sisu videodest rohkem? Põhjus on lihtne. Kasutajad vaatavad videosid rohkem, kui kunagi varem.